Back To Top

Veelgestelde vragen

Zit er garantie op de tuinmeubelen?
Ja, u krijgt bij Luxeloungesets.nl garantie op alle aankopen. Dit betreft de fabrieksgarantie en wij zullen ons zo goed mogelijk inzetten om alles goed op te lossen.

Wat is de levertijd van de tuinmeubelen?
De gemiddelde levertijd is binnen 5 werkdagen, mits het product op voorraad is. Wanneer het product niet op voorraad is, zullen wij met u contact opnemen om dit verder te bespreken. Wij zullen een afspraak maken om een dag en tijdsindicatie af te spreken om de bestelling te bezorgen.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Afhankelijk van uw order kunnen er verzendkosten in rekening worden gebracht. Boven de € 1000,- bezorgen wij gratis. 

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag. Deze is als volgt gestaffeld:

€ 0,00 < € 500,00 = € 29,95
€ 500,00 < € 1.000,00 = € 39,95 
meer dan € 1.000,00 =  gratis verzenden / geen verzendkosten

Verzendkosten Europa
De verzendkosten naar overige landen in Europa zal geschieden op basis van een op maat gemaakte offerte.

Wie bezorgt de bestelling?
Wij hebben een eigen bezorgdienst met chauffeur die de nodige kennis en ervaring heeft. Deze zal de bestelling bezorgen, tenzij anders met u wordt afgesproken. Voor kleinere bedragen bestaat de mogelijkheid voor het opsturen met een pakketdienst.

Prijzen?
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. 

Welke betaal mogelijkheden zijn er?
U kunt ervoor kiezen om gelijk te betalen in de winkelwagen, contact bij levering of u kunt kiezen voor een overschrijving naar aanleiding van een factuur. Dit kan zowel voordat er geleverd wordt of nadat er geleverd is. 

U kunt op de volgende manieren betalen:

1. IDEAL
2. Contant bij bezorgen 
3.Overschrijving naar aanleiding van een factuur
4.Achteraf betalen naar aanleidng van een factuur

Klachtafhandeling?
Ondanks dat wij u zo goed mogelijk tevreden proberen te stellen kan het zijn dat u klanten, op- of aanmerkingen heeft. We willen u dan verzoeken om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. We zullen deze dan zo goed mogelijk en binnen onze kunnen proberen op te lossen. We zullen ten allen tijde contact met u opnemen en u op de hoogte houden van de ontwikkeling.